קריירה ב-121

עמותת 121 – מנוע לשינוי חברתי היא ארגון לא מפלגתי וללא כוונת רווח המקדם שינויי מדיניות וחקיקה במטרה לחזק את רשת הביטחון החברתית-כלכלית ולקדם צמצום פערים חברתיים. העמותה עובדת בשותפות עם ארגוני שטח, פעילים חברתיים ואנשי מקצוע מכל קבוצות האוכלוסייה, מפתחת עמם הצעות ממוקדות, ופועלת במודל ייחודי להשפעה על מקבלי החלטות.

המשימה שלנו: לייצג את הציבור הישראלי כמעין חבר הכנסת ה-121, לזהות אתגרים חברתיים משמעותיים, לעבוד ביחד עם פעילים בזירה הציבורית, להשמיע את הקול החברתי בכנסת ובממשלה כדי להשפיע על נבחרי הציבור לקבל החלטות שיחזקו את התשתיות החברתיות.

משרות:

אנא הקפידו לקרוא בעיון לפני שליחת קורות חיים ומידע נלווה

טקסט

יצירתי/ת, כריזמטי/ת ומלא/ת תשוקה לעולם הדיגיטל והרשתות החברתיות? הצטרף/י אלינו!

המשרה כוללת גיבוש תוכנית עבודה עבור הרשתות החברתיות של העמותה, הוצאתה לפועל, ויצירת תוכן מגוון ואיכותי – פוסטים, תמונות, סרטונים וגרפיקות המתאימים לפלטפורמות השונות.

 

מרכיבי התפקיד:

  • עיקר המשרה – תכנון וקידום תוכן לחשיפת פעילות העמותה בפרויקטים השונים:  יצירת תוכן מגוון לרשתות בדגש על וידאו.
  • תפעול סושיאל: ניהול שוטף של חשבונות הרשתות החברתיות של העמותה.
  • שיתופי פעולה עם ארגונים, פעילים חברתיים, קבוצות פייסבוק ויוצרי תוכן.
  • שיתוף פעולה עם צוות העמותה וארגונים שותפים בפרויקטים השונים.

 

דרישות התפקיד:

  • יכולת כתיבה, עריכה ויצירת תוכן מגוון ומקורי, כולל יצירת גרפיקה בסיסית ( Canva/CapCut).
  • ניסיון ביצירה וניהול תוכן מגוון ברשתות חברתיות.
  • יצירתיות, יוזמה, ויכולת חשיבה מחוץ לקופסה.
  • שליטה במגוון פלטפורמות: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, טיקטוק, לינקדאין, יוטיוב.
    יכולת ניתוח נתוני פעילות והגדרת שיפורים להמשך הפעילות.
  • יכולת עבודה עצמאית ועבודת צוות כאחד.
  • יתרון – ניסיון בהקמה, תפעול ואופטימיזציה במערכות הפרסום של פייסבוק, טוויטר וגוגל ADS.
  • יתרון – ניסיון בעבודה עם מערכת וורדפרס ותוסף אלמנטור.

 

היקף משרה: חצי משרה היברידית, תחילת עבודה מיידית.

מקום העבודה: תל אביב.

נשמח במיוחד למועמדים/ות מקבוצות מגוונות בחברה הישראלית!

 

נראה מעניין? להגשת מועמדות יש למלא את הטופס בקישור עם המסמכים הבאים:

https://wkf.ms/3xYfsHb

  1. קורות חיים, כולל קישורים לתוכן וידאו שיצרת.
  2. דוגמה לרעיונות כלליים לתוכן טיקטוק עבור פרויקט העמותה (קישור בטופס). התוכנית תכתב בכלליות, עד עמוד אחד.
  3. מכתב נלווה המתאר את מידת ההתאמה שלך לתפקיד ולארגון.

יש לך תשוקה לשנות את החוקים? ניסיון בעבודה בממשלה? סבלנות לנהלים ולאנשי ממשל? חריצות ויחסי אנוש מצוינים? אנו מחפשים אותך! משרת מקדמ/ת מדיניות בעמותה הפועלת לחיזוק התשתיות החברתיות של מדינת ישראל.

 

התפקיד כולל:

  • גיוס מקבלי החלטות בדרג המקצועי בממשלה לקידום מטרות המדיניות והחקיקה של 121 באמצעות בניית קשרים ומערכות יחסים מתמשכות עמם ועם המקיפים אותם.
  • כתיבת פניות, ייזום והשתתפות בישיבות, דיונים וכנסים להצגת עמדות הארגון והנעת תהליכי שינוי מדיניות וחקיקה.
  • עבודה בצוות רב מקצועי ועם המחלקות השונות בארגון.
  • ייעוץ וליווי שותפים במהלכי שינוי מדיניות.
  • נכונות לסיוע בכל משימות הארגון.

 

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון – חובה, עדיפות לבוגרי מדעי החברה, משפטים או כלכלה.
  • בעל/ת ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה בכנסת או בממשלה.
  • הכרות טובה מאוד עם סוגיות חברתיות העומדות על סדר היום הציבורי ועם שיטת הממשל בישראל.
  • מחויבות חברתית ולסדר היום של 121. 
  • יכולת העמקה בתכנים מורכבים, כושר ביטוי מעולה בעברית, בעל פה ובכתב, ויכולות שיווק. 
  • יכולת הובלה, יוזמה, התנהלות עצמאית והתמדה בתהליכי שינוי ארוכי טווח.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת מוכחת בעבודה בצוות רב מקצועי.
  • ניסיון בעבודה עם אמצעי תקשורת ורשתות חברתיות – יתרון.

 

נשמח במיוחד למועמדים מקבוצות מגוונות בחברה הישראלית. 

121 היא מקום עבודה ידידותי לבעלי משפחות, למרות הצורך בגמישות. 

 

תחילת עבודה: נובמבר 2024 עד ספטמבר 2025 (החלפה לחל״ד), עם אפשרות להמשך העסקה.

היקף משרה: משרה מלאה היברידית.

משרדי העמותה בתל אביב.


טופס הגשת מועמדות למשרה >> https://wkf.ms/4dt3lkz

בעל/ת יוזמה והיכרות עומק עם הקהילה הפילנתרופית בישראל ובארה״ב? חולם/ת לשנות את החוקים ולהפוך את ישראל לחברתית? אסטרטגית וחושבת רחוק? הצטרף/י אלינו!

מרכיבי התפקיד:

  • ייסוד מחלקה לפיתוח משאבים בארץ ובעולם לעמותת 121
  • פיתוח ובניית קואליציה פילנתרופית לקידום משותף של מטרות הארגון האסטרטגיות
  • שימור, פיתוח והרחבה של השותפויות הפילנתרופיות בישראל, לרבות הקהילה העסקית
  • זיהוי הזדמנויות עסקיות ויצירת קשרים עם תורמים, איתור מקורות חדשים לפיתוח משאבים
  • ייסוד של שותפויות פילנתרופיות בארה״ב
  • ניהול כל היבטי המחלקה ותכלול עבודת הצוות והשותפים ברמה מקצועית גבוהה מאד

 

מה אנחנו מחפשים?

  • היכרות קרובה וניסיון בעבודה עם הקהילה הפילנתרופית והעסקית בישראל
  • היכרות קרובה וניסיון בעבודה עם תורמים בינ"ל אשר תורמים בישראל: קרנות, פדרציות ותורמים פרטיים
  • יכולת ייזום ובנייה של ערוצי שת״פ עם מגוון גורמים פילנתרופיים
  • מחויבות חברתית והתלהבות מהעבודה ב-121
  • ראייה מערכתית ויכולת חשיבה אסטרטגית ותהליכית, יוזמה ויכולת עבודה בריבוי משימות ומגוון ממשקים
  • ניסיון מוכח בפיתוח קשרים בינאישיים ארוכי טווח וכישורי תקשורת בינאישית מזהירים
  • יכולת ביטוי בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה מאוד
  • חריצות ותשוקה להישגים אישיים וצוותיים, ותפיסת תפקיד של מחויבות מלאה לצוות ולמשימה
  • יכולת לעבוד בלוחות זמנים צפופים ובריבוי משימות תוך ניהול מספר פרויקטים מקבילים
  • סדר, ארגון, והקפדה על פרטים

 

היקף משרה: משרה מלאה.

מקום העבודה: במשרדנו בתל אביב, עם גמישות לעבודה חלקית מהבית.

נשמח במיוחד למועמדים/ות מקבוצות מגוונות בחברה הישראלית.

נראה מעניין? שלחו קורות חיים, דוגמת כתיבה, המלצות רלבנטיות ומכתב נלווה, המסביר מדוע אתם/ן רוצים/ות להשתלב בפעילותנו, לכתובת: [email protected]

שימו לב: פונים שלא ישלחו את הצרופים הנדרשים לא יישקלו לתפקיד.

רק פניות מתאימות תיענינה.

לעמותת 121 דרוש/ה חוקר/ת  לביצוע מחקרים ופיתוח מסמכי מדיניות בנושאים חברתיים-כלכליים.

עמותת 121 היא ארגון לא מפלגתי וללא כוונת רווח המקדם שינויי מדיניות וחקיקה במטרה לחזק את רשת הביטחון החברתית-כלכלית ולקדם צמצום פערים חברתיים. 

מרכיבי התפקיד

●      הובלת תהליכים מחקריים בתחום המדיניות.

●      כתיבת ניירות מדיניות, סיכומי מחקר וניירות רקע.

●      איסוף, עיבוד וניתוח של מידע ונתונים.

●      ראיונות מחקריים והתייעצות שוטפת עם מומחים ואנשי מקצוע בתחומים הרלבנטיים.

מה אנחנו מחפשים?

●      תואר שני בתחום רלבנטי, כמו כלכלה, מדעי החברה, מדיניות ציבורית, מדעי המדינה ומשפטים.

●      יתרון –  בעלי תואר שני במסלול מחקרי.

●      ניסיון של לפחות 3 שנים בתחום מחקרי ו/או פיתוח ותכנון מדיניות.

●      כושר ביטוי מצוין בכתב בעברית.

●      יחסי אנוש מעולים ויכולת לעבודה בצוות רבמקצועי.

 

היקף משרה:  משרה מלאה היברידית לטווח ארוך.

מיקום המשרה:  תל אביב – קו רכבת.

נשמח למועמדים/ות מקבוצות מגוונות בחברה הישראלית.

נראה מעניין? שלחו קורות חיים, פרסום מחקרי ומכתב נלווה המסביר מדוע אתם/ן מתאימים/ות לתפקיד ולעמותה.

שלחו לכתובת: [email protected] עד ה-19.3.2024.

שימו לב: המועמדות תתקבל רק עם הגשת כל המסמכים המבוקשים.

רק פניות מתאימות תיענינה.

עמותת 121 – מנוע לשינוי חברתי מחפשת רכז/ת להובלת קשרי הארגון עם שותפים בחברה האזרחית ועם פעילים חברתיים מכל קבוצות האוכלוסייה. הכרחי: ניסיון בניהול והובלת שותפויות אזרחיות, להט לעבודה ציבורית ופוליטית בתחומים החברתיים-כלכליים, יכולת העמקה בתכנים מורכבים, יחסי אנוש מצוינים, כריזמטיות, יכולת עבודה בתנאי לחץ.

עמותת 121 – מנוע לשינוי חברתי מקדמת שינויים חברתיים-כלכליים משמעותיים על בסיס שותפויות רחבות למטרות ממוקדות. מטרתנו היא למנף את הידע והניסיון הקיים בשטח כדי להגיש לקובעי מדיניות הצעות לשיפורים בעלות ערך מוסף משמעותי לצעדי מדיניות נכונים. אנו עושים זאת באמצעות בניית שותפויות, מחקר וכתיבת הצעות מדיניות, עבודה עם מקבלי החלטות ופרסומים בתקשורת.

התפקיד כולל:

  • ניהול שותפויות מגוונות – בניית שיתופי פעולה עם המגזר החברתי, ציבורי, עסקי ואקדמי.
  • ניהול ישיבות רבות משתתפים.
  • הובלת כנסים ארגוניים. 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של 2-3 שנים בתפקיד דומה במגזר החברתי או ארגון חינוכי.
  • יכולת ניהול והובלה של שותפויות אזרחיות.
  • יצירתיות, חשיבה אסטרטגית, יזמות והובלה.
  • יכולת נחישות והתמדה בתהליכי שינוי ארוכי טווח.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת מוכחת בעבודה בצוות רב מקצועי, לצד יכולת עבודה עצמאית.

נשמח למועמדים מקבוצות מגוונות בחברה הישראלית. 

היקף המשרה: משרה מלאה והיברידית

מועד תחילת עבודה: מיידי

מקום העבודה: תל אביב

נבקש מהפונים/ות לשלוח עד לתאריך 30.4.24 קורות חיים במייל: [email protected] 

יש לצרף ומכתב נלווה המסביר את מידת ההתאמה לתפקיד ולארגון – עד עמוד.

רק פניות מתאימות תענינה

נושא העצמת הגיל השלישי בוער בך? מקומך איתנו!

עמותת 121 – מנוע לשינוי חברתי מחפשת רכז.ת אקטיביזם למען הגיל השלישי 

כחלק מפעילות העמותה למען הגיל השלישי, העמותה מחפשת רכז.ת אקטיביזם לבנייה והובלה של קהילה אקטיביסטית הפועלת למען הגיל השלישי בישראל. 

121 הוא ארגון לא מפלגתי וללא כוונת רווח המקדם שינויי מדיניות וחקיקה במטרה לחזק את רשת הביטחון החברתית-כלכלית ולקדם צמצום פערים חברתיים.

מרכיבי התפקיד:

  • בניית תוכנית עבודה אסטרטגית לפיתוח הקהילה והוצאתה לפועל. 
  • גיוס חברים חדשים לקהילה, תוך שימוש במגוון פלטפורמות. 
  • יצירת תוכן עבור חברי הקהילה, תוך שימוש במגוון פורמטים [טקסט, תמונות, סרטונים]. 
  • ניהול תקשורת שוטפת עם חברי הקהילה, הן באופן אישי והן באמצעות פלטפורמות חברתיות דיגיטליות. 
  • שיתוף פעולה עם גורמים מגוונים הפועלים בתחום. 

דרישת התפקיד:

  • ניסיון מוכח בבניית וניהול קהילות. 
  • ידע בעבודה עם קבוצות פייסבוק, ווטסאפ ופלטפורמות חברתיות אחרות. 
  • יוזמה, כריזמטיות, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא. 
  • כישורי תקשורת בינאישית מעולים.
  • יכולת עבודה עצמאית ועבודת צוות כאחד. 
  • זמינות לעבודה דינמית בשעות מגוונות, כולל שעות ערב. 
  • יתרון – ניסיון עבודה עם אוכלוסיית הגיל השלישי, שליטה בשפות נוספות, ומוכנות להתראיין בנושא בתקשורת

פרטי המשרה: חצי משרה | תחילת עבודה מיידית | משרדי העמותה – תל אביב 

להגשת מועמדות למשרה יש לשלוח פרטים מלאים בטופס הבא >> לחצו כאן להגשה

הגשת המועמדות לא תיענה ללא כלל המסמכים המבוקשים

  1. קורות חיים, כולל קישורים לרשתות חברתיות ו/או קבוצות שהקמת/ניהלת.
  2. דוגמה לתוכנית גיוס של 50 אקטיביסטים ו-1,000 חברים בקבוצת פייסבוק הפועלת לקידום הגדלת קצבת הזקנה. התוכנית תכתב בכלליות, עד עמוד אחד.
  3. מכתב נלווה המתאר את מידת ההתאמה שלך לתפקיד ולארגון. 

121 seeks a Resource Development Director

The Resource Development Director will work with the CEO to considerably increase funding both in Israel and internationally.

Job Status: full-time; the position is a hybrid one (the organization’s offices are in Tel Aviv); Salary range: 16,000 – 18,000

Reporting to the CEO, the Resource Development Director will have demonstrated success in raising funds, building a fundraising strategy and growing philanthropic relationships both throughout Israel and internationally.


As Resource Development Director of 121, You Get To:

  • Develop a coalition of philanthropic partners who will become the organization’s long-term supporters in the coming years (including in Israel’s corporate sector);
  • Develop and execute an annual fundraising plan;
  • Oversee all grant applications and reports to funders and prospective funders – both in English and in Hebrew;
  • Plan and lead donor visits and missions;
  • Oversee the development of fundraising materials, events, campaigns and initiatives;
  • Be responsible for all data management, as well as gift processing and acknowledgement;
  • Be responsible for all research on prospects.

This Job Is For You If:

  • Have a passion for our mission;
  • Have demonstrated prior experience in fundraising, donor cultivation, and grant writing;
  • Are personable, motivated, and a team player;
  • Are an experienced writer and speaker – in both Hebrew and English;
  • Can multi-task and prioritize, and are a quick learner;
  • Are a strategic and nuanced thinker capable of creating innovative ways to effectively engage new donor audiences;
  • Are detail-oriented, organized, enthusiastic, and energetic;
  • Have a deep understanding of the Israeli and Jewish philanthropic landscape;
  • Are ethical and able to model high personal and professional standards;
  • Have an academic degree.

 

About 121

121 works to strengthen public services in Israel by collaborating with different communities and sectors to promote legislation and policy changes that address social and economic challenges. It does so by building partnerships with civil society organizations, business leaders, policymakers, grassroots organizations, and philanthropic institutions to create and advance solutions to some of the most pressing social and economic issues facing Israelis today.

Please send your resume to [email protected]

בניית אסטרטגיה ותוכניות עבודה להקמת קהילות אקטיביסטיות במגוון הפרויקטים של הארגון, והוצאתן לפועל. התפקיד כולל הפעלה ישירה של קהילה אקטיביסטית למען הגיל הרך וניהול של שני רכזי שטח בתחום הגיל הרך והגיל השלישי

מרכיבי המשרה:

  • מיפוי והגדרת קהלי יעד.
  • גיוס פעילים לקהילה אקטיביסטית למען החינוך בגיל הרך והנעתם.
  • גיבוש הפעילים כקהילה: בשטח ובדיגיטל, כולל יצירת תוכן רלוונטי.
  • הפעלת מרואיינים\פעילי שטח מול מקבלי ההחלטות.
  • הובלה וניהול של אירועים וחיבור בין יוזמות.
  • בנייה וניהול של שיתופי פעולה עם ארגונים.

דרישות המשרה:

  • ניסיון של 2-3 שנים בתפקיד דומה במגזר החברתי או ארגון חינוכי.
  • יכולת ניהול והובלה של קהילות אקטיביסטיות.
  • יצירתיות, חשיבה אסטרטגית, יזמות, הובלה ואוריינטציה לכתיבה ולהנגשת חומרים לקהל מגוון.
  • יכולת נחישות והתמדה בתהליכי שינוי ארוכי טווח.
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת מוכחת בעבודה בצוות רב מקצועי, לצד יכולת עבודה עצמאית.
  • יתרון – תואר אקדמי בלימודי עבודה סוציאלית עם התמחות קהילתית.

להגשת מועמדות – יש לצרף:

  • קורות חיים.
  • מכתב נלווה המתאר את מידת התאמתך למשרה ולארגון: במכתב נצפה לקרוא על ניסיונך בתחום הובלת קהילות תוך הדגשת תהליכים אסטרטגיים שהובלת. יש לציין אם קיים ניסיון בתחום הניהול וקידום המדיניות. (עד עמוד)

טופס הגשת מועמדות>>  https://wkf.ms/3WrEvKG