איך נקדם שינויים חברתיים עם כל ממשלה שתוקם?

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

יקרות ויקרים,אנחנו מאמינים שבשביל לשנות - צריך לעבוד בגדול. שכדי להצליח - צריך לייצר ערך.

שני מיליון משקי בית במצטבר נחשפו לניתוחים שערכנו בעמותת 121 להבטחות המפלגות בנושאים החברתיים השונים, ושודרו במהדורת חדשות 12.
 
מתחילת אוגוסט ועד הבחירות באמצע ספטמבר פרסמנו באתר ובמהדורה המרכזית של החדשות שישה ניתוחים לפתרונות שהציעו המפלגות השונות לחינוך לגיל הרך, לצפיפות בבתי החולים, לצורך בהעלאת קצבאות הזקנה, למשבר הדיור, לשיעור הנמוך של תעסוקת חרדים וערבים ולטיפול בעוני.
 
המטרה הייתה לעורר תשומת לב ציבורית להבטחות של הפוליטיקאים בנושאים שהכי משפיעים על החיים של כולנו. היה חשוב לנו שכל אחת ואחת ידעו, ובהמשך ישאלו את נבחריהם בכנסת מה קורה עם מה שהם הבטיחו.
 
למעלה מ-30,000 גולשים קראו את הניתוחים שלנו באתר מאקו/ חדשות 12, כשני מיליון בתי אב צפו בהם במהדורות שמונה, וכ-125,000 נחשפו לפרסומיהם בפייסבוק.

בעידן שבו המאבק על תשומת הלב של כולנו קשה מאד, צריך לדעת לייצר ערך כדי להגיע למדורות השבט עם המטרות שלנו. הרקע של אנשי 121 נותן לנו את היכולת לעשות זאת. כך, בחודש החולף היינו שותפים גם לסדרת כתבות של 24 שעות בידיעות אחרונות על תעסוקת מבוגרים.

כי לנו ברור שצריך לייצר אימפקט ציבורי ותקשורתי כדי ליצור מחויבות של מקבלי החלטות, והבנה של הציבור לגבי הסוגיות החברתיות.

אנו מאמינים שלכל אחד מאיתנו יש אחריות. כולנו חברי הכנסת ה-121, ורק ביחד נצליח.

אנו מזמינים אתכם לעבוד איתנו בארבע השנים הקרובות – ברשתות החברתיות, בכנסת, בתקשורת ובאירועים ציבוריים – כדי להזכיר לנבחרי הציבור מה הם הבטיחו ולמען מי הם אמורים לעבוד.

מחכים לכן ולכם. שתהיה לכולנו שנה מוצלחת ממש,

טלי ניר מנכ"לית 121 מנוע לשינוי חברתי

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

אתם הכוח שלנו לשנות!

תמכו בשינוי שאנו מקדמים,
הצטרפו לקהילה של 121 וקחו חלק בעשייה משמעותית לתיקון חברתי:

הפרויקטים שלנו

איך את ואתה יכולים להפוך שותפים לשינוי?

התמיכה שלך מאפשרת לנו לגייס שותפים, לחקור ולפתח הצעות חקיקה ומדיניות, להעלות את המודעות הציבורית לנושאים שבהם הן עוסקות, ולשכנע את שרי הממשלה, חברי הכנסת והדרג המקצועי הבכיר לפעול לשינויים בסוגיות חברתיות רחבות – שינויים שישפרו לטובה את חייהם של מאות אלפי ישראלים ויבטיחו את עתידנו כחברה בעלת חוסן פנימי ולכידות, שמעניקה לפרט שוויון הזדמנויות ומחויבת לערכים הבסיסיים של צדק חברתי.

הצטרפו אלינו, ויחד נהפוך את המדינה שלנו למקום שטוב יותר לחיות בו – לכולם!

בחרו בסכום לתרומה חודשית מתחדשת

עוד עדכונים שיעניינו אותך...

תגובות