אל תצביעו לפני שתקראו את זה

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

יקרות ויקרים, רגע לפני שנלך שוב לקלפי, עשינו עבורכם ניתוח של הבטחות הבחירות החברתיות. ומה מתברר? שההבטחות להשקעות חברתיות מרקיעות שחקים. 

במאמר שפרסמתי היום ב״דעות ידיעות״ אני מנתחת את הסוגיות וההבטחות. כך למשל, מתברר שמשבר הדיור הוא הסוגיה החברתית היחידה שכל המפלגות מבטיחות שיטפלו בה. מערכת הבריאות והגיל הרך הם הבאים בתור מבחינת כמות המפלגות שמתחייבות לקדם אותן. כמובן שלכל אחת רעיונות משלה. מה בדיוק? ואלו עוד הבטחות חברתיות מעניינות הובטחו?

מוזמנים לקרוא את התמצית במאמר ואת ההרחבה בניתוח המלא באתר שלנו.

כתבה ידיעות אחרונות טלי ניר בין מילים למציאות

מה מכל זה יתממש אחרי הבחירות כבר תלוי מאד ביחסי הכוח הפוליטיים, במי שירכיבו את הממשלה הבאה, ובעיקר בנו – אזרחי ואזרחיות המדינה ומידת הלחץ הממוקד שנפעיל עליהם.

בשביל זה אנחנו הקמנו את 121, כדי שיחד נפעיל את הלחץ באופן ממוקד ואסטרטגי.

אחרי שתוקם ממשלה, נצטרך אתכם יותר מתמיד לעבודה משותפת. אז תתכוננו. מה שכן, טוב שיש לנו כבר שורה של הבטחות, ציטוטים וצילומי וידאו כדי לחזור ולבדוק עם נבחרינו – עוד שנה, שנתיים ושלוש – ולדרוש מימוש.

אז אל תצביעו לפני שתקראו. אבל תצביעו!

בברכת שתהיה לנו כבר ממשלה, טלי

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

אתם הכוח שלנו לשנות!

תמכו בשינוי שאנו מקדמים,
הצטרפו לקהילה של 121 וקחו חלק בעשייה משמעותית לתיקון חברתי:

הפרויקטים שלנו

איך את ואתה יכולים להפוך שותפים לשינוי?

התמיכה שלך מאפשרת לנו לגייס שותפים, לחקור ולפתח הצעות חקיקה ומדיניות, להעלות את המודעות הציבורית לנושאים שבהם הן עוסקות, ולשכנע את שרי הממשלה, חברי הכנסת והדרג המקצועי הבכיר לפעול לשינויים בסוגיות חברתיות רחבות – שינויים שישפרו לטובה את חייהם של מאות אלפי ישראלים ויבטיחו את עתידנו כחברה בעלת חוסן פנימי ולכידות, שמעניקה לפרט שוויון הזדמנויות ומחויבת לערכים הבסיסיים של צדק חברתי.

הצטרפו אלינו, ויחד נהפוך את המדינה שלנו למקום שטוב יותר לחיות בו – לכולם!

בחרו בסכום לתרומה חודשית מתחדשת

עוד עדכונים שיעניינו אותך...

תגובות