בואו כן נשאל מה המדינה יכולה לעשות בשבילנו

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

יקרות ויקרים,

השבוע אנו חוגגים ארבע שנים לייסודה של עמותת 121 – מנוע לשינוי חברתי, ומבחינתנו זו רק ההתחלה – התחלה שבה הוכחנו כי יחד, בעזרת השותפות שלכם, אנו יכולים להשפיע על מקבלי ההחלטות בממשלה ובכנסת כך שיפעלו ויעשו יותר בשביל כולנו.

בסוף השבוע האחרון הסברתי לעפר שלח בריאיון ארוך בפודקסט שלו בווינט, למה ואיך אנחנו עושים את זה. נתתי הרבה דוגמאות שממחישות איך שילוב של ידע מהמומחים ומהשטח מביא לפיתוח הצעות מדיניות בעלות ערך מוסף משמעותי, שקובעי המדיניות אוהבים לקבל ולקדם. אשמח שתאזינו לפודקסט, ואם יש שאלות – אני כאן ואשמח לענות.

חשוב לי במיוחד לשלוח תודה גדולה לשותפים שגם תומכים כלכלית בעבודה שלנו: קרן רש״י, חברת מגדל, עמותת צורים, קרן ביחד, קרן ברכה, קרן פידליו, מזון – התגובה היהודית לרעב, משפחת ארקין, קבוצת קרסו, מנפאאור, ביטוח ישיר, פדרציית סן פרנסיסקו, בנק הפועלים, וכמובן אתם – שקוראים את הניוזלטר ומרימים תרומה אישית שמחזקת אותנו עוד יותר!

כפי שהסברתי לקראת סוף הריאיון, התמיכה במהלכי מדיניות היא בעיניי הדרך המעצימה ביותר לשימוש בכסף שלכם. כי כשאנו משכנעים את המדינה לעבוד בשבילנו – אנו גורמים לכך שניתן סיוע ממשלתי ארוך טווח למטרות חברתיות חשובות. הסיוע הממשלתי הזה שווה הרבה כסף, והוא בר- קיימא. כלומר, יעזור לרבים להרבה מאוד זמן. כך שמדובר במכפיל כוח לתרומתכם: התשואה הטובה ביותר להשקעה שלכם.  

אז לכבוד יום ההולדת שלנו ולכבוד הממשלה החדשה שיש לנו המון מטרות חשובות לקדם איתה – נודה לכם מאוד על כל תמיכה וגם על הפצה הלאה של העבודה שלנו, כדי שעוד ועוד תורמים, פעילים וארגונים יהפכו לשותפים למשימה הלאומית האדירה הזו.

מחכה לשמוע מכם!

בריאות וסוף אוגוסט נעים ככל האפשר, טלי

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

אתם הכוח שלנו לשנות!

תמכו בשינוי שאנו מקדמים,
הצטרפו לקהילה של 121 וקחו חלק בעשייה משמעותית לתיקון חברתי:

הפרויקטים שלנו

איך את ואתה יכולים להפוך שותפים לשינוי?

התמיכה שלך מאפשרת לנו לגייס שותפים, לחקור ולפתח הצעות חקיקה ומדיניות, להעלות את המודעות הציבורית לנושאים שבהם הן עוסקות, ולשכנע את שרי הממשלה, חברי הכנסת והדרג המקצועי הבכיר לפעול לשינויים בסוגיות חברתיות רחבות – שינויים שישפרו לטובה את חייהם של מאות אלפי ישראלים ויבטיחו את עתידנו כחברה בעלת חוסן פנימי ולכידות, שמעניקה לפרט שוויון הזדמנויות ומחויבת לערכים הבסיסיים של צדק חברתי.

הצטרפו אלינו, ויחד נהפוך את המדינה שלנו למקום שטוב יותר לחיות בו – לכולם!

בחרו בסכום לתרומה חודשית מתחדשת

עוד עדכונים שיעניינו אותך...

תגובות