המתנה שכל אחד צריך לקבל

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

יקרים ויקרות, כמו שכולנו יודעים, אהבה אי אפשר להשיג בכסף. אבל יש משהו משמעותי לא פחות לחיינו שדווקא כן. מקצוע, ידע וכישורים, שיאפשרו לאדם לממש את עצמו בעבודה שהוא או היא אוהבים, היא בעיני המתנה הגדולה ביותר שאפשר לקבל. כי תכלס, מה אם לא העבודה קובע את איכות חיינו, מכל הבחינות?

לכן אני כה נרגשת מ״המקפצה״, שותפות עסקית-חברתית, שאנו מקימים בימים אלה, ומטרתה לקדם השקעה ממשלתית בקורסים ובהכשרות איכותיות למקצועות מבוקשים בכל ענפי המשק.
 
הרעיון הוא שנבוא יחד, כגוף אחד, מעסיקים וארגונים חברתיים, לממשלה הבאה עם הצעה לרפורמה בתחום, כך שהרבה יותר נשים וגברים שעובדים היום בשכר נמוך יוכלו לקבל את המתנה שכל אחד צריך לקבל.

טלי ניר מציגה את המקפצה

בימים אלה מצטרפים אל המקפצה שותפים מדהימים: בועז צפריר, מנכ״ל ממן; קרן סטף ורטהיימר; ויצו העולמית; קרן ביחד; דיתה ברוניצקי מאורמת; קרן פידליו; דליה נרקיס ממנפאאור; הקרן לפיתוח חברתי-כלכלי; סיסקו; אורט; ציונות 2000; התאחדות מרכזי הצעירים ואחרים. ביחד אנו כבר בונים הצעות מפורטות לשיפורים שבאמצעותם תוכל המדינה להזניק את מיומנויות העובדים קדימה.

רוצים לסייע או לתרום? אל תהססו לדבר איתנו. נשמח לסיוע ברשתות החברתיות, במחקר, בצילום ובחיבורים שימשיכו את התמיכה העצומה במקפצה.

רק טוב, טלי ניר מנכ"לית 121 מנוע לשינוי חברתי

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

אתם הכוח שלנו לשנות!

תמכו בשינוי שאנו מקדמים,
הצטרפו לקהילה של 121 וקחו חלק בעשייה משמעותית לתיקון חברתי:

הפרויקטים שלנו

איך את ואתה יכולים להפוך שותפים לשינוי?

התמיכה שלך מאפשרת לנו לגייס שותפים, לחקור ולפתח הצעות חקיקה ומדיניות, להעלות את המודעות הציבורית לנושאים שבהם הן עוסקות, ולשכנע את שרי הממשלה, חברי הכנסת והדרג המקצועי הבכיר לפעול לשינויים בסוגיות חברתיות רחבות – שינויים שישפרו לטובה את חייהם של מאות אלפי ישראלים ויבטיחו את עתידנו כחברה בעלת חוסן פנימי ולכידות, שמעניקה לפרט שוויון הזדמנויות ומחויבת לערכים הבסיסיים של צדק חברתי.

הצטרפו אלינו, ויחד נהפוך את המדינה שלנו למקום שטוב יותר לחיות בו – לכולם!

בחרו בסכום לתרומה חודשית מתחדשת

עוד עדכונים שיעניינו אותך...

תגובות