זקוקים לסיוע שלך למען מובטלי הקורונה

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

יקרות ויקרים,

האם אתם מכירים מובטלים שרוצים לשדרג את יכולותיהם המקצועיות ולעבור הכשרה או הסבה מקצועית בשנה הקרובה? בין אם מדובר בכם ובין אם מדובר באנשים שאתם מכירים – חברים, בני משפחה, שכנים או קולגות לשעבר – שרוצים ללמוד קורס מקצועי במימון או בסבסוד המדינה, המייל הזה מיועד לכם ולהם ונשמח אם תעבירו אותו הלאה.

המטרה חשובה וקריטית וכדי לקדם אותה אנו זקוקים לעזרתכם הפעילה:
בואו להסביר לשרים למה דחוף שיתחילו לשתף פעולה למען הצעד שיתרום לכם באופן אישי ולשוק העבודה בכלל, בואו לישיבות בוועדות הכנסת, בואו לראיונות בתקשורת (אפשר גם בעילום שם).

השותפות שהקמנו, המקפצה, שבה חברים למעלה מ-40 ארגונים עסקיים וחברתיים, מחויבת לגרום לכנסת ולממשלה להוציא את תחום ההכשרות מהקיפאון העמוק. כבר בתקופת הסגר הראשון הצלחנו לשכנע את הממשלה בצורך החיוני הזה, ואכן אושר תקציב להכשרות בסך מאות מיליוני שקלים – אך מחלוקת פוליטית בין שר האוצר כ"ץ לשר העבודה שמולי מונעת את העברת הכספים.

התוצאה אבסורדית:
דווקא השנה משתתפים פחות מ-4,000 איש ואישה בהכשרות מקצועיות בסבסוד המדינה – השיעור הנמוך ביותר בכל הזמנים.

אבל אנחנו לא מוותרים להם! 

אנו מנהלים ללא הרף פגישות ושיחות עם הדרג המקצועי והדרג הפוליטי במשרדי האוצר והעבודה, יוצרים לחץ תקשורתי על מקבלי ההחלטות ומנסים לגייס את תמיכת הציבור למאבק.

אתם מוזמנים לקרוא את הפרסומים האחרונים שיזמנו: התחקיר המצוין של גלובס בסופ״ש האחרון, שמספק תמונה רחבה של המצב; המאמר שלי בגלובס; התגובה שלנו לתוכנית "הרזה" ששרי האוצר והכלכלה מקדמים; המאמר של דני גיגי, מנהל הפעילות הציבורית שלנו, בדה מארקר; וכמובן – הפוסטים שלנו ברשתות החברתיות

מוכנים להצטרף ולקחת חלק במאבק?
ספרו לנו כיצד תרצו לסייע, השאירו פרטים כאן.
ניתן להשיב למייל זה או בכתובת: [email protected]

וגם הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו, שיש בה גם הרבה מידע על מעט הקורסים שכן מתקיימים בסבסוד המדינה: קורסים מקצועיים במימון המדינה

 
מחכים לכם! 

המשך שבוע טוב, 

טלי ניר

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

אתם הכוח שלנו לשנות!

תמכו בשינוי שאנו מקדמים,
הצטרפו לקהילה של 121 וקחו חלק בעשייה משמעותית לתיקון חברתי:

הפרויקטים שלנו

איך את ואתה יכולים להפוך שותפים לשינוי?

התמיכה שלך מאפשרת לנו לגייס שותפים, לחקור ולפתח הצעות חקיקה ומדיניות, להעלות את המודעות הציבורית לנושאים שבהם הן עוסקות, ולשכנע את שרי הממשלה, חברי הכנסת והדרג המקצועי הבכיר לפעול לשינויים בסוגיות חברתיות רחבות – שינויים שישפרו לטובה את חייהם של מאות אלפי ישראלים ויבטיחו את עתידנו כחברה בעלת חוסן פנימי ולכידות, שמעניקה לפרט שוויון הזדמנויות ומחויבת לערכים הבסיסיים של צדק חברתי.

הצטרפו אלינו, ויחד נהפוך את המדינה שלנו למקום שטוב יותר לחיות בו – לכולם!

בחרו בסכום לתרומה חודשית מתחדשת

עוד עדכונים שיעניינו אותך...

תגובות