״בחג הזה זקוקים לכם כדי לסייע לנפגעים נוספים מהמשבר״

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

יקרות ויקרים, משבר הקורונה הכניס אותנו ב-121 לעבודה בהילוך גבוה, כי הרבה מאד, הרבה מדי, א.נשים ומשפחות נפגעו פגיעה קשה מאד ברמה הכלכלית.

אנו שמחים לבשר שהמאמצים שאנו עושים ביחד אתכם כבר נושאים פרי:

אחרי ששלחתם כ-8,500 מיילים לראש הממשלה והשרים, הממשלה החליטה לתת מענק למפוטרים המבוגרים שלא זכאים לדמי אבטלה. לצערנו, המענק טרם הגיע לזכאים ואתמול פנינו למנכ״ל הביטוח הלאומי כדי שיזרז את תשלומו.

הנושא הבא: בהמשך לפניות של רבים, הבנו כי העובדים שחיים בעוני לא זכאים לפיצוי הולם, כיוון שהם נאלצים לבחור בין דמי האבטלה לבין קצבאות שהם מקבלים. מדובר במקבלי קצבאות נכות, מזונות, זקנה והשלמת הכנסה, שקצבתם הנמוכה מאלצת אותם לצאת לעבודה.

ביחד עם הקבינט האזרחי, ערכנו מחקר מהיר בנושא ופנינו במוצ״ש האחרון לממשלה. משיחותינו עם הפקידים הבכירים ביותר עלה כי הם לא הכירו את הנושא, וחלקם נרתמו מיד לנסח חקיקה. הפתרון עוד לא כאן, ואנו נמשיך בלחץ כדי שהחקיקה תעבור כמה שיותר מהר.

כפי שכתבתי במאמר שפורסם הבוקר בישראל היום, העלות של הפיצוי היא נמוכה מאד יחסית לחבילת הסיוע הממשלתית. הסיוע הקריטי הזה היה צריך להיות מטופל לפחות באותה זריזות בה טופל הסיוע למגזר העסקי.

אנו נמשיך בעבודה ובקידום הנושאים האלה ואחרים גם בחול המועד, ונשמח מאד לסיוע שלכם! תעקבו ונעדכן בפייסבוק מה צריך.

בינתיים, מקווה שאתם שומרים על עצמכם ועל יקיריכם בסערה הזו.

שיהיה חג שמח ובריא, טלי

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

אתם הכוח שלנו לשנות!

תמכו בשינוי שאנו מקדמים,
הצטרפו לקהילה של 121 וקחו חלק בעשייה משמעותית לתיקון חברתי:

הפרויקטים שלנו

איך את ואתה יכולים להפוך שותפים לשינוי?

התמיכה שלך מאפשרת לנו לגייס שותפים, לחקור ולפתח הצעות חקיקה ומדיניות, להעלות את המודעות הציבורית לנושאים שבהם הן עוסקות, ולשכנע את שרי הממשלה, חברי הכנסת והדרג המקצועי הבכיר לפעול לשינויים בסוגיות חברתיות רחבות – שינויים שישפרו לטובה את חייהם של מאות אלפי ישראלים ויבטיחו את עתידנו כחברה בעלת חוסן פנימי ולכידות, שמעניקה לפרט שוויון הזדמנויות ומחויבת לערכים הבסיסיים של צדק חברתי.

הצטרפו אלינו, ויחד נהפוך את המדינה שלנו למקום שטוב יותר לחיות בו – לכולם!

בחרו בסכום לתרומה חודשית מתחדשת

עוד עדכונים שיעניינו אותך...

תגובות