מה דעתך על מה שאנחנו מבשלים?

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

יקרים ויקרות, אחרי החגים הציף אותנו בהרבה עבודה: על המטרות החברתיות שאנו כבר מקדמים ובמקביל, פגישות וחשיבה עם ארגונים והתארגנויות בשטח שפנו אלינו, כי הם רוצים לקדם שיפורים חשובים בתשתיות החברתיות.

כותבת לכם את הכותרות של המטרות, כדי שאם יש לכם קישור לאנשים, מומחים וארגונים שפועלים בתחומים האלה, תגידו לנו: תמיכה בהורות בגיל הרך; הבטחת ביטחון תזונתי לנוער בסיכון בפריפריה; קיצור תורים במערכת הבריאות; חיזוק ארגוני הנוער; הגדלת מספר רופאי המשפחה באמצעות קיצור זמן ההתמחות; מתן כלים להורים ולצוותי הוראה ביסודי להתמודד עם חשיפת ילדים לפורנוגרפיה ותמריצים למעסיקים להעסקת מבוגריםאחת הכותרות העלתה לכם משהו בראש? תכתבו אלי!

אחת הבעיות שלנו כרגע היא אי היציבות הפוליטית. שאלת המושב שיהיה או לא, משפיעה ישירות על האפשרות שלנו לקדם ברמה הפוליטית. בינתיים, אנו עובדים מול הדרג המקצועי בממשלה כדי לבדוק את המים בנוגע לשתי הצעות שכבר גיבשנו: האחת, עוסקת בהפחתת הקיצוץ בקצבת הזקנה ליוצאים לעבודה בגיל השלישי. השנייה, היא הצעה לרפורמה באופן שבו תופסת הממשלה ומשקיעה בפיתוח מיומנויות עובדים שאינם הולכים לאקדמיה.

חוץ מהעבודה מול אנשי המקצוע בממשלה, אנו פועלים כל העת גם להרחבת חזית התמיכה בכל אחת מההצעות ולשם כך נפגשים עם מומחים, ארגונים ופעילים מכל קבוצות האוכלוסייה ומהמגזרים השונים (פרטי, ציבורי וחברתי), ולשמחתנו ההיענות היא גבוהה וחיובית.

זה המקום להגיד שכלכלית אנחנו ממש עדיין לא על הרגליים, ונשמח לכל תמיכה ותרומה שלכם! אם יש לכם עוד מטרות חברתיות שאתם רוצים לקדם יחד, תגידו לנו?

סתיו נעים ורק טוב, טלי ניר מנכ"לית 121 מנוע לשינוי חברתי

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

אתם הכוח שלנו לשנות!

תמכו בשינוי שאנו מקדמים,
הצטרפו לקהילה של 121 וקחו חלק בעשייה משמעותית לתיקון חברתי:

הפרויקטים שלנו

איך את ואתה יכולים להפוך שותפים לשינוי?

התמיכה שלך מאפשרת לנו לגייס שותפים, לחקור ולפתח הצעות חקיקה ומדיניות, להעלות את המודעות הציבורית לנושאים שבהם הן עוסקות, ולשכנע את שרי הממשלה, חברי הכנסת והדרג המקצועי הבכיר לפעול לשינויים בסוגיות חברתיות רחבות – שינויים שישפרו לטובה את חייהם של מאות אלפי ישראלים ויבטיחו את עתידנו כחברה בעלת חוסן פנימי ולכידות, שמעניקה לפרט שוויון הזדמנויות ומחויבת לערכים הבסיסיים של צדק חברתי.

הצטרפו אלינו, ויחד נהפוך את המדינה שלנו למקום שטוב יותר לחיות בו – לכולם!

בחרו בסכום לתרומה חודשית מתחדשת

עוד עדכונים שיעניינו אותך...

תגובות