בזכות התמיכה שלכם אנחנו מגיעים להישגים חשובים

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

יקרים ויקרות,

בתוך כל הסערות, אנחנו ממשיכים להשיג הישגים משמעותיים לטובת הציבור הרחב, וגם מתחילים לעבוד על יעדים נוספים! אז עדכון הכי מהיר שאפשר, ובקשות לסיוע שלכם:

המענק למפוטרים בני 67 ומעלה הוארך עד יוני 2021

יותר מ-3,000 מיילים ששלחתם מהיום למחר לחברי ועדת כספים עשו את העבודה! בניגוד לעמדת הדרג המקצועי באוצר, הם התעקשו על הסתייגות. וכך חוק התוכנית לסיוע כלכלי, שעבר בשבוע שעבר, מבטיח מענק למפוטרים המבוגרים עד יוני 2021 ולא רק עד דצמבר.

ההישג הזה מצטרף להצלחה שלנו לשכנע את הממשלה לתת דמי אבטלה מלאים למפוטרים מקבלי הקצבאות, שבמשך שלושה חודשים וחצי לא קיבלו את מה שמגיע להם. העבודה שלנו ביחד עם קבוצה גדולה של ארגונים חברתיים ופעילים, במקביל לעבודה פוליטית ותקשורתית רחבה, הביאה לצדק הבסיסי הזה.

בוטל הקיצוץ של 30% בדמי האבטלה למשתתפים בהכשרות מקצועיות

גם כאן העבודה שעשינו עם חברי כנסת, בראשם ח״כ אתי עטיה וח״כ הילה שי ואזן, עשתה את שלה. הן גייסו לעניין את שר האוצר, והקיצוץ בוטל בחוק התוכנית לסיוע כלכלי, שתוקפו עד יוני 2021. כמובן שנפעל להפוך את הביטול הצודק הזה לקבוע.

השקת רפורמה במערך הקורסים המקצועיים

רבים מאד מהרעיונות שפיתחנו בשותפות ״המקפצה״ הפכו לנדבכים העיקריים של התוכנית שהציג היום איציק שמולי, שר העבודה והרווחה. זה אומר שהשתלמה לגמרי העבודה הקשה בשנתיים האחרונות של הארגונים העסקיים והחברתיים שהצטרפו ליוזמת המקפצה וגיבשו יחד את הרעיונות! הלוואי שכעת הביצוע יכנס להילוך גבוה. לפני כמה ימים גלובס צללו להצעה שלנו, ואתם מוזמנים לקרוא את המסקנות שלהם ולהבין לעומק.

איך אתן יכולות לעזור?

אם אתם/ן ממפוטרי הקורונה והייתם רוצים קורס מקצועי, אך אין לכם אמצעים לכך, ומוכנים להתראיין בתקשורת – צרו איתנו קשר! אם אתם מכירים מישהי/ו במצב זה, תעבירו לו את המסר?

תעסוקת צעירים

התחלנו במחקר מדיניות על עידוד תעסוקת צעירים, לו שותפים עשרות ארגוני צעירים מרשימים, שהתארגנו לטובת מטרה זו. יש לכם רעיונות איך תוכל המדינה לעודד תעסוקת צעירים בשנות המשבר הקרובות? כתבו לנו!

בברכת בריאות וכוחות לימים המורכבים האלה, טלי

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

אתם הכוח שלנו לשנות!

תמכו בשינוי שאנו מקדמים,
הצטרפו לקהילה של 121 וקחו חלק בעשייה משמעותית לתיקון חברתי:

הפרויקטים שלנו

איך את ואתה יכולים להפוך שותפים לשינוי?

התמיכה שלך מאפשרת לנו לגייס שותפים, לחקור ולפתח הצעות חקיקה ומדיניות, להעלות את המודעות הציבורית לנושאים שבהם הן עוסקות, ולשכנע את שרי הממשלה, חברי הכנסת והדרג המקצועי הבכיר לפעול לשינויים בסוגיות חברתיות רחבות – שינויים שישפרו לטובה את חייהם של מאות אלפי ישראלים ויבטיחו את עתידנו כחברה בעלת חוסן פנימי ולכידות, שמעניקה לפרט שוויון הזדמנויות ומחויבת לערכים הבסיסיים של צדק חברתי.

הצטרפו אלינו, ויחד נהפוך את המדינה שלנו למקום שטוב יותר לחיות בו – לכולם!

בחרו בסכום לתרומה חודשית מתחדשת

עוד עדכונים שיעניינו אותך...

תגובות